Kασσελάκης: Το ότι συνομιλώ με τον Γεωργιάδη δεν σημαίνει ότι θα πάω με τη ΝΔ

Kασσελάκης: Το ότι συνομιλώ με τον Γεωργιάδη δεν σημαίνει ότι θα πάω με τη ΝΔ

«Κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσει η αντίληψη πως όποιος συνομιλεί με πρόσωπα από διαφορετικούς πολιτικούς χώρους επιδιώκει πολιτική σύγκλιση μαζί τους –  κανείς δεν έχει συγκρουστεί με τη Νέα Δημοκρατία όπως εγώ». Με τη δήλωση αυτή ο Στέφανος Κασσελάκης, επικεφαλής του κόμματος «Δημοκράτες», απάντησε στα σχόλια που δέχθηκε για τη διαδικτυακή του συνύπαρξη με τον Αδωνι Γεωργιάδη το βράδυ της Δευτέρας στην εκπομπή «Direct», κατόπιν πρόσκλησης του (συντρόφου του) Τάιλερ Μακμπέθ. «Από σπόντα έγινε αυτή η συζήτηση. Από μια συνέντευξη που είχα δώσει με τον Τάιλερ, όπου αναφέρθηκε σε ζητήματα υγείας (σ.σ. η πρόσκληση προς τον υπουργό Υγείας είχε διατυπωθεί από τον Τάιλερ Μακμπέθ, κατά τη διάρκεια vidcast του LGBT Center Greece στο YouTube). Μετά το είδε αυτό ο κ. Γεωργιάδης και είπε: με χαρά θα δεχτώ», δήλωσε στο Μega o κ. Κασσελάκης. Και το βασικό συμπέρασμα της συζήτησης, τόνισε, είναι πως η στείρα καταγγελία και η τοξικότητα αποτελούν την εύκολη οδό στην πολιτική αντιπαράθεση και «έχω βιώσει από πρώτο χέρι πολύ μεγάλη τοξικότητα όσο έχω πολιτευτεί». «Το ρεζουμέ για όλη την πρόσκληση, τη συζήτηση, είναι ότι το να είσαι τοξικός και μόνο καταγγελτικός είναι το πιο εύκολο. Εμείς θέλουμε το νέο μας κόμμα να είναι ένα κόμμα λύσεων. Πρέπει να σταματήσουν οι φαντασιώσεις ότι καθένας που μιλάει με κάποιον από άλλον χώρο, φλερτάρει με τον χώρο αυτό», επέμεινε, ενώ απηύθυνε αντίστοιχη πρόσκληση και στον Αλέξη Τσίπρα παρότι όπως είπε στη συζήτηση με τον Αδωνι Γεωργιάδη, «του την είχε στημένη» την περίοδο που βρέθηκε (ως διάδοχός του) στην ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ. «Εχεις καταλάβει ότι ο Τσίπρας σας την είχε στημένη από την αρχή», είπε σε κάποιο σημείο της κουβέντας ο υπουργός στον Στέφανο Κασσελακη, με εκείνον να του απαντά καταφατικά: «Το κατάλαβα εν μέσω της θητείας μου». Παραταύτα όμως, η πρόσκληση είναι πλέον ανοικτή: «Εάν θέλει να έρθει ο κ. Τσίπρας, να έρθει στο Direct, στην εκπομπή στο YouTube, με μεγάλη χαρά. Εγώ δεν έχω κανένα θέμα», είπε ο κ. Κασσελάκης. Κατά τα άλλα στη διαδικτυακή κουβέντα που είχε με τον υπουργό Υγείας, ο Στέφανος Κασσελάκης αποκάλυψε ότι δεν έχει ιδιωτική ασφάλιση στην Ελλάδα, με τον κ. Γεωργιάδη να αναδεικνύει ως μεγάλο πλεονέκτημα του ΕΣΥ, τις δωρεάν υπηρεσίες και να διαβεβαιώνει τον συνομιλητή του -αφού πρώτα του ευχήθηκε να μην πάθει ποτέ τίποτα- πως «αν χρειαστεί, θα σε φροντίσουμε». Ο κ. Γεωργιάδης αναγνώρισε ως μεγάλο πρόβλημα την έλλειψη νοσηλευτών, ενώ ανέφερε ότι το ΕΣΥ καλείται να αντιμετωπίσει περί τα 85.000 περιστατικά ημερησίως. «Μην πυροβολείτε το ΕΣΥ», ανέφερε χαρακτηριστικά κάνοντας ειδική αναφορά και στη λειτουργεία του συστήματος των ραντεβού μέσω του 1566 (που συνολικά ανέρχονται σε περίπου 400.000 τον μήνα). Ο υπουργός αναγνώρισε ότι το «φακελάκι» ζει και βασιλεύει στα δημόσια νοσοκομεία, αλλά όπως είπε δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο. Προσωπικά, τόνισε, το σιχαίνομαι και αναφέρθηκε στις ενέργειες που έχουν γίνει για τον περιορισμό του. «Προσωπικά, όπου βρω το φακελάκι, τους ξηλώνω», ξεκαθάρισε ο κ. Γεωργιάδης, ενώ σε άλλο σημείο της συζήτησης, ακούγοντας τις θέσεις των «Δημοκρατών» για την Υγεία, υποστήριξε ότι πολλές από τις προτάσεις Κασσελάκη είτε έχουν ήδη υλοποιηθεί, είτε βρίσκονται σε στάδιο εφαρμογής από το υπουργείο Υγείας. «Πολύ δεξιός μας βγαίνεις» , τού είπε με νόημα, συμπληρώνοντας στον ίδιο τόνο ότι με αυτά που λέει, μπορεί και να τον καλωσορίσει στη ΝΔ και το υπουργείο… Σε ένα ακόμη πολιτικό σχόλιο μάλιστα, και με αφορμή τα ποσοστά που λαμβάνει στις δημοσκοπήσεις η Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη του Αλέξη Τσίπρα, ο κ. Γεωργιάδης έσπευσε να παρατηρήσει ότι  ο Στέφανος Κασσελάκης είχε σε καλύτερη θέση τον ΣΥΡΙΖΑ, πριν τον καθαιρέσουν τελικά από τη θέση του προέδρου . Από την πλευρά του, ο πρόεδρος των «Δημοκρατών» εκτίμησε  ότι οι πολιτικές επιλογές και οι εξελίξεις εκείνης της περιόδου θα αξιολογηθούν συνολικά από τους πολίτες στις επόμενες εκλογικές αναμετρήσεις, λέγοντας ότι ο ίδιος παραμένει προσηλωμένος στην επόμενη ημέρα και όχι στις εσωκομματικές συγκρούσεις του παρελθόντος. Η κουβέντα έκλεισε με τον Στέφανο Κασσελάκη να επιμένει ότι οι «Δημοκράτες» θα έχουν αυτόνομη πορεία στις εκλογές, χωρίς ωστόσο να αποκαλύπτει -παρά την πίεση που του άσκησε ο υπουργός Υγείας- σε ποιες περιφέρειες θα είναι υποψήφιος. «Πήγα να βγάλω είδηση, αλλά…», σχολίασε χαριτολογώντας ο Αδωνις Γεωργιάδης. Ακολουθήστε το Protagon στο Google News