Την παραίτησή της από τους Δημοκράτες-Προοδευτικό Κέντρο του Στέφανου Κασσελάκη ανακοίνωσε την Κυριακή (28.06) η Θεοδώρα Τζάκρη, ανεξάρτητη βουλευτής Πέλλας και αντιπρόεδρος του συγκεκριμένου κόμματος. Αυτό είναι το τρίτο κόμμα από το οποίο αποχωρεί η κυρία Τζάκρη, η οποία εκλέγεται βουλευτής από το 2004. Πρώτα είχε αποχωρήσει από το ΠΑΣΟΚ, έπειτα από τον ΣΥΡΙΖΑ και τώρα από τους Δημοκράτες-ΠΚ. Αυτή η αποχώρηση αναζωπυρώνει τα σενάρια που τη θέλουν να κατεβαίνει ως υποψήφια με το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής στις προσεχείς εκλογές. Η ίδια, σε ανάρτησή της στα social media το απόγευμα της Κυριακής κατήγγειλε τον πρόεδρο των Δημοκρατών για «δεξιά στροφή» του κόμματος και υπερασπίστηκε τη «σοσιαλιστική» της πολιτική ταυτότητα. «Η πολιτική μου εμπειρία μου επιτρέπει και τα γεγονότα μου αποδεικνύουν έχω φτάσει στο σημείο να πιστεύω ότι ο Στέφανος Κασσελάκης νομιμοποιεί μία προφανή δεξιά απόκλιση, κάτι που με υποχρεώνει άμεσα να παραιτηθώ από Αντιπρόεδρος και μέλος των Δημοκρατών και να υπερασπιστώ την δομημένη επί δεκαετίες σοσιαλιστική αντιδεξιά μου ταυτότητα», ανέφερε μεταξύ άλλων η κυρία Τζάκρη. Λίγο αργότερα ο κ. Κασσελάκης, σε δική του ανάρτηση, ανέφερε πως εκείνος ζήτησε από την κυρία Τζάκρη να παραιτηθεί και γνωστοποίησε πως «οι Δημοκράτες περνάνε σε μία νέα φάση, οριοθετώντας τον πολιτικό τους χώρο στο φιλελεύθερο κέντρο της εφαρμοσμένης πολιτικής με τις αξίες της αλληλεγγύης, της ισότητας και του ανθρωπισμού στην καρδιά μας» Ακολουθήστε το Protagon στο Google News TAGS: #ΘΕΟΔΩΡΑ ΤΖΑΚΡΗ • #ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΑΣΣΕΛΑΚΗΣ
