Κομισιόν για Αβραμόπουλο: Δεν έχουμε λάβει αίτημα για άρση ασυλίας

Κομισιόν για Αβραμόπουλο: Δεν έχουμε λάβει αίτημα για άρση ασυλίας

Κανένα αίτημα για άρση της ασυλίας του πρώην Επιτρόπου Δημήτρη Αβραμόπουλου δεν έχει λάβει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, όπως διευκρίνισε ο εκπρόσωπος Τύπου, Μπάλαζ Ουζβάρι. «Δεν έχουμε λάβει αίτημα για άρση της ασυλίας του πρώην Επιτρόπου, ούτε αίτημα από τον ίδιο για νομική συνδρομή», διευκρίνισε, ενώ προσέθεσε ότι πρόκειται για μία εν εξελίξει ποινική διαδικασία την οποία διεξάγουν οι αρχές του Βελγίου. Παράλληλα, εξήγησε ότι κατά τη λήξη της θητείας του κ. Αβραμόπουλου είχαν ακολουθηθεί οι προβλεπόμενες διαδικασίες για τις μετα-θητείας δραστηριότητές του. Συγκεκριμένα, η Επιτροπή είχε εγκρίνει τη αμειβόμενη δραστηριότητα του κ. Αβραμόπουλου μετά τη λήξη της θητείας του ως μέλους του Επίτιμου Συμβουλίου της Ενωσης κατά της Ατιμωρησίας και για τη Μεταβατική Δικαιοσύνη (Association Against Impunity and for Transitional Justice), με απόφαση της 3ης Φεβρουαρίου 2021, κατόπιν σχετικής γνωμοδότησης της Ανεξάρτητης Επιτροπής Δεοντολογίας της Κομισιόν στις 10 Δεκεμβρίου 2020. Οπως σημείωσε, η έγκριση επαγγελματικών δραστηριοτήτων αποτελεί διαφορετικό ζήτημα από τυχόν ισχυρισμούς περί παραπτώματος, ενώ πρόσθεσε ότι το 2022 πραγματοποιήθηκε επανεξέταση της υπόθεσης, χωρίς να εντοπιστούν ενδείξεις παραβίασης των όρων που είχαν τεθεί. Ακολουθήστε το Protagon στο Google News TAGS: #ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ • #ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ • #ΚΟΜΙΣΙΟΝ