Ο Τάκερ Κάρλσον εκτός Ρεπουμπλικανών: Δημόσια ρήξη με τον Ντόναλντ Τραμπ

Ο Τάκερ Κάρλσον εκτός Ρεπουμπλικανών: Δημόσια ρήξη με τον Ντόναλντ Τραμπ

Ο συντηρητικός σχολιαστής, Τάκερ Κάρλσον , διαχώρισε τη θέση του από τους Ρεπουμπλικάνους θέτοντας «εκτός» τον εαυτό του από το κόμμα που όπως είπε δεν εκφράζει πια τις απόψεις του. Σύμφωνα με το Axios η δημόσια αυτή ρήξη αναδεικνύει τις αυξανόμενες εσωτερικές διαφωνίες στον ευρύ συνασπισμό του κινήματος MAGA που οικοδόμησε ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ, καθώς ο πόλεμος με το Ιράν και ο τρόπος διαχείρισης της οικονομίας συνεχίζουν να διχάζουν τους Ρεπουμπλικανούς. Το newsletter του iEidiseis καθημερινά στο inbox σου. Κάνε εγγραφή εδώ. «Είμαι εκτός», δήλωσε ο Κάρλσον σε επεισόδιο του podcast «Can’t Be Censored», το οποίο μεταδόθηκε την περασμένη Πέμπτη αλλά άρχισε να συγκεντρώνει ιδιαίτερη προσοχή τη Δευτέρα. «Και αν εγώ είμαι εκτός, τότε πιστεύω ότι πολλοί άλλοι είναι επίσης εκτός». Ουσιαστικά αποστασιοποίηση Ο Τάκερ Κάρλσον έχει αποστασιοποιηθεί από το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα, δηλώνοντας ότι δεν θα το υποστηρίζει πλέον, έπειτα από δεκαετίες κατά τις οποίες υπήρξε ένας από τους πιο προβεβλημένους υπερασπιστές του. Ο Κάρλσον παραμένει μια σημαντική προσωπικότητα στα συντηρητικά μέσα ενημέρωσης και η απόρριψη του κόμματος από μέρους του σηματοδοτεί ένα βαθύτερο ρήγμα στο εσωτερικό της αμερικανικής δεξιάς, καθώς ο πόλεμος με το Ιράν και η πολιτική των ΗΠΑ απέναντι στο Ισραήλ κυριαρχούν στην εσωτερική συζήτηση. Η αποχώρησή του θα μπορούσε να επηρεάσει ψηφοφόρους που επί χρόνια παρακολουθούν τα σχόλιά του, επιταχύνοντας ενδεχομένως τη φυγή Ρεπουμπλικανών που ήδη αισθάνονται δυσφορία για την κατεύθυνση της εξωτερικής πολιτικής του κόμματος. Ο Κάρλσον έκανε την ανακοίνωση κατά τη διάρκεια εμφάνισής του στις 18 Ιουνίου στο podcast «Can’t Be Censored», λέγοντας ότι το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα έχει «προδώσει» τους Αμερικανούς, δίνοντας προτεραιότητα στα συμφέροντα μιας ξένης κυβέρνησης αντί των δικών του πολιτών. «Δεν θα υποστήριζα το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να υποστηρίξω το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα» , δήλωσε, προσθέτοντας: «Έχω αποχωρήσει». Γιατί ο Κάρλσον λέει ότι τελείωσε με το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα Ο Κάρλσον υποστήριξε ότι οι ηγέτες των Ρεπουμπλικανών έχουν θέσει την αφοσίωσή τους στο Ισραήλ πάνω από τα συμφέροντα των ΗΠΑ, κατηγορώντας το κόμμα ότι στηρίζει τον πόλεμο του προέδρου Τραμπ κατά του Ιράν υπό την πίεση του πρωθυπουργού του Ισραήλ Νετανιάχου. Είπε ότι η σύγκρουση — την οποία περιέγραψε ως έναν πόλεμο που οι ΗΠΑ «έχουν ουσιαστικά ήδη χάσει» — αποτέλεσε την τελική απόδειξη ότι η Ουάσινγκτον έχει εγκαταλείψει τους ίδιους τους πολίτες της. Όπως ανέφερε στο podcast: «Πώς θα μπορούσα εγώ ή οποιοσδήποτε Αμερικανός ψηφοφόρος να υποστηρίξει ένα πολιτικό κόμμα που δεν είναι πιστό στις Ηνωμένες Πολιτείες; Που βάζει τα συμφέροντα μιας ξένης χώρας πάνω από εκείνα των δικών του πολιτών; Δεν είναι δυνατόν να ψηφίσει κανείς ανθρώπους σαν αυτούς, και εγώ δεν πρόκειται να το κάνω». Ο Κάρλσον δήλωσε επίσης ότι η προεκλογική εκστρατεία του Τραμπ το 2024 χρηματοδοτήθηκε από άτομα με «αφοσίωση στο Ισραήλ», γεγονός που, κατά την άποψή του, οδήγησε σε αποφάσεις που δεν ευθυγραμμίζονται με τις προτεραιότητες των Ηνωμένων Πολιτειών.