Περιοδεία-αστραπή έκανε το μεσημέρι της Παρασκευής ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στους δρόμους και την αγορά της Νέας Σμύρνης, όπου είχε την ευκαριία να τα πει με κατοίκους και καταστηματάρχες της περιοχής, να βγάλει τις καθιερωμένες σε τέτοιες περιστάσεις, selfies και να… παίξει και μία παρτίδα τάβλι. Η περιοδεία Μητσοτάκη στη Νέα Σμύρνη άρχισε από τις εγκαταστάσεις του Milon Camp, του θερινού αθλητικού προγράμματος του ιστορικού «Μίλωνα» και στη συνέχεια πέρασε από ένα καφέ της περιοχής, όπου συναντήθηκε με μέλη του Πολιτιστικού Ομίλου Φίλων Τάβλι Νέας Σμύρνης. Ο Πρωθυπουργός έκατσε μάλιστα να παίξει και μία παρτίδα τάβλι (βίντεο κάτω) αν και λόγω πίεσης χρόνου δεν πρόλαβε να την ολοκληρώσει (σύμφωνα με το ρεπορτάζ, πρόλαβε πάντως να φέρει μία εξάρες), Επόμενος σταθμός, ήταν η οδός Ομήρου, στον κεντρικό εμπορικό άξονα της Νέας Σμύρνης, όπου ο Πρωθυποουργός συνομίλησε με πολίτες και καταστηματάρχες για ζητήματα της καθημερινότητας. Κατά τη διάρκεια της περιοδείας του στη Νέα Σμύρνη, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ρωτήθηκε και για τις επερχόμενες εκλογές και το κατά πόσο βρισκόμαστε πια στην τελική ευθεία για τις κάλπες. «Γκαζώνουμε για εκλογές, ή όχι ακόμη;», ήταν το ερώτημα που του έγινε, με τον Πρωθυπουργό να απαντά με τον αέρα της υπερειδικής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: «Τρία χρόνια γκαζώνουμε τώρα θα σταματήσουμε;» Ακολουθήστε το Protagon στο Google News TAGS: #ΕΚΛΟΓΕΣ • #ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ • #ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
