Το ένταλμα σύλληψης Αβραμόπουλου δεν θα εκτελεστεί και ο πρώην Επίτροπος θα δικαστεί από τις ελληνικές και όχι τις βελγικές αρχές για το ζήτημα της φερόμενης εμπλοκής του στο Qatargate μέσω της ΜΚΟ του Αντάνιο Παντσέρι δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1, η έμπειρη δικαστική συντάκτης Ιωάννα Μάνδρου, αναφερόμενη στις επόμενες κινήσεις μετά και τη διαβίβαση στη Βουλή του αιτήματος των βελγικων αρχών για την άρση ασυλίας του βουλευτή Ηλείας της ΝΔ. Επικαλούμενη πηγές πηγές από την υπεράσπιση του κ. Αβραμόπουλου, η κυρία Μάνδρου ανέφερε ότι ότι μετά την άρση ασυλίας ο ίδιος θα θέσει τον εαυτό του στη διάθεση της Δικαιοσύνης, δηλαδή δεν θα εκτελεστεί το ένταλμα σύλληψης. Οπως μετέφερε η Ιωάννα Μάνδρου, οι ίδιες πηγές, υποστηρίζουν ότι «η διαδικασία της σχετικής έρευνας θα γίνει από τις ελληνικές δικαστικές αρχές και όχι από τις βελγικές διότι την εποχή που φέρεται ο κύριος Αβραμόπουλος να μετείχε στη ΜΚΟ Fight Impunity δεν ήταν πλέον Επίτροπος οπότε η αρμοδιότητα μπορεί να περάσει στις ελληνικές αρχές και να κριθεί από την ελληνική δικαιοσύνη. Αρα το πιθανότερο είναι να μείνει εδώ και ασφαλώς να μην εκτελεστεί το ένταλμα διότι θα προσέλθει ο ίδιος». Για όλα «θα απαντήσει η Δικαιοσύνη» δήλωσε με τη σειρά του την Τρίτη (23.06) στον ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΪ 100,03, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης, λέγοντας πως ούτε ο ίδιος είναι δικαστής, ούτε και η κυβέρνηση εκπροσωπεί την Εισαγγελία. «Καλό είναι ο πρώην Επίτροπος και βουλευτής μας, που είναι δεδομένη και η διαδρομή του, να δώσει ο ίδιος απαντήσεις για όλα αυτά», ανέφερε χαρακτηριστικά. Ο κ. Αβραμόπουλος θα δώσει ο ίδιος τις εξηγήσεις του, είπε ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης, διευκρινίζοντας ότι μετά την άρση της ασυλίας του βουλευτή, αρμόδιο να κρίνει την υπόθεση είναι το Συμβούλιο Εφετών. Ακολουθήστε το Protagon στο Google News
